درباره ما

گروه فنی مهندسی توان تکنیک فعالیت خود را در سال 1383 با هدف فروش تجهیزات پنیوماتیک و اخذ نمایندگی از شرکت فستو آلمان آغاز کرد.

طی چند سال فعالیت و افزایش دانش صنعتی ، توان تکنیک دامنه فعالیتی خود را در تعدادی از شاخه های صنعتی افزایش داده ، اقدام به بررسی و انتخاب منابع مطلوب داخلی و خارجی نموده تا بتواند بهترین و معتبرترین کمپانی ها و منابع را جهت پشتیبانی صنایع در تامین تجهیزات شناسایی و گزینش نماید، و امروز توان تکنیک با توان علمی بالا و با بهره‌گيری از کادر فنی مجرب ، پس از مدتی کوتاه فعالیت خود را در زمینه های مختلف تامین تجهیزات و واردات در شاخه های برق ، ابزار دقیق ، الکترونیک ، پنیوماتیک و هیدرولیک گسترش داده و امید دارد تا رسالتی بزرگ را به سر انجام رساند.

با توجه به احساس نیاز صنایع از آنجایی که تامین تجهیزات مرغوب در کوتاه ترین زمان و با قیمیتی مناسب از مهمترین اهداف خرید تجهیزات فنی در صنایع و کارخانجات می باشد این گروه افتخار دارد تا با کادری مجرب قسمت اعظمی از تجهیزات فنی کارخانجات و ماشین سازها را تامین نماید . همچنین از دیگر فعالیتهای جدید توان تکنیک ، تشکیل گروه های مستقلی است که عبارتند از:

راه اندازی یک گروه مجرب در زمینه اتوماسیون صنعتی و اتوماتیک کردن خطوط تولید و کنترل فرایند صنعتی و همچنین اتوماتیک کردن دستگاه های قدیمی

اختصاص یک واحد با جذب نیرو به منظور اجرای فعالیت های الکترونیک شامل سه فعالیت عمده :
1) ساخت کنترلرهای درب آسانسور
2) ساخت کنترل کننده های دور موتورهای AC ، DC و Servo
3) ساخت تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی جهت تجهیز مراکز فنی و حرفه ای ، دانشگاه ها و آموزشگاه های خصوصی

همکاری با شرکت های وارد کننده تجهیزات مکانیکال سیل و واشرهای صنعتی در زمینه معرفی و تامین ملزومات مرغوب با قیمت مناسب

مشاوره ، معادلیابی و تامین گریس ها و روانکارهای صنعتی و خوراکی

همچنین از جمله خدمات رایگان این شرکت ، حضور کارشناسان سیستم های نگهداری و PM جهت بررسی تجهیزات و ماشن آلات و پیشنهاد لیست تجهیزات مورد نیاز یدکی کارخانجات است که این امر پشتوانه بزرگی جهت کاهش زمان توقفات تولید می باشد.

هم اکنون این گروه با اطمینان کامل آمادگی خود را جهت تامین تجهیزات فنی و لوازم یدکی در صنایع مختلف کشور اعلام می دارد.
از انجایی که تسریع در تامین کالا (سهولت تامین) و کاهش هزینه ها (کوتاه کردن واسطه ها) از اهداف توان تکنیک می باشد. این گروه با جذب تعدادی از کارشناسان فن در شهرستان ها به عنوان نمایندگی ، قادر خواهد بود خدمات را به بهترین شکل به مشتریان گرامی ارائه دهد.

به امید روزی که شاهد گسترش فعالیت توان تکنیک به وسعت ایران باشیم.

http://tajhiz.ir